mandag 19. mars 2012

Hvem er din Gremlin?

Av og til, eller veldig ofte... alt etter behov,- må jeg ta en prat med min Gremlin.
Du vet, det trollet jeg har nevnt tidligere. Som prikker deg på skulderen. Popper opp som en begrensning i bakhodet. Som hindrer deg i å følge magefølelsen og gjøre det du egentlig har lyst til.


Gremlinen er avansert, og særdeles kreativ. I det ene øyeblikket fremstår den som din beste venn og smarte rådgiver. I det neste er den ugjenkjennelig som en fiende av verste sort.

Kjært barn har som kjent mange navn. Generalen. Hulken. Storkaren. Tørrpinnen. Ballerinaen.
Frøken nå-må-du-gjøre-som-jeg-sier! Er noen av gremlinene jeg har møtt på min vei.

Kanskje har du møtt noen av de samme? Hva heter din gremlin?
I det øyeblikket du er bevisst din gremlin, har du startet prosessen med å temme den.
Ta kontroll over den, slik at du blir enerådende hersker over deg selv.

Jeg håper du blir med videre i prosessen med gremlin-temming!


Lev Livet Lykkelig!



(P.s. anbefaler boken "Tem din indre Gremlin" av Rick Carson om du vil lære mer om gremlin-metoder)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar