søndag 4. mars 2012

Flashdance flashback

Jeg er så heldig å ha ei stor, lita snuppe. Som deler min glede over musikk og dans.
Lite skaper så stor hverdagslykke som å oppleve barns lykke.
I helgen hentet hun frem ballerinanen i seg. Til glede for liten og stor.
Jeg håper og tror at musikken og dansen vil gi henne like mange gode opplevelser gjennom oppvekstårene som det gav meg. Minner for livet. Gleder for livet. Uttrykksformer for følelser.

I går hadde vi et flashdance moment. Og mor fikk mange gode flashbacks :o)


Lev Livet Lykkelig !

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Jeg ble så glad når jeg fant bloggen din! :)
    Det føles som om vi tenker ganske likt. Morsomt!:)
    Hit skal jeg titte inn oftere. Herlig liten ballerina du har!:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, fru Aadalen!
      Takk for hyggelig tilbakemelding:o)
      Kanskje får vi mulighet til å dele tanker...?

      Therese

      Slett