onsdag 17. august 2011

Grip øyeblikket - Vær raus

Opplevde et fantastisk hyggelig øyeblikk under lunsj i forbindelse med jobben i dag.
Jeg ønsker å dele det med dere lesere, og håper det kan inspirere alle til å være rause med komplimenter!

Under lunsjen la jeg merke til at min "borddame", en veldig søt dame i 60-årene, hvilte blikket på meg.
Plutselig sa hun "Så vakker du er!".

Litt sjenert og en smule tatt på sengen måtte jeg takke for komplimentet.

Den søte damen sa at etter Utøya 22.7. hadde hun bestemt seg for å være flinkere til å si det hun ofte tenkte, men ikke uttrykte. Fantastisk!
Hun har jo helt rett. Ofte tenker vi positive tanker om medmenneskers tanker, handlinger, utseende og etc.,
men vi er ikke flinke nok til å glede hverandre med å overbringe komplimentene!


Grip muligheten i dag, du også, - vær raus med å gi hyggelige komplimenter!
Så håper jeg du selv får mange tilbake:o)

Lev Livet Lykkelig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar